کتاب کره زمین منتشر شد محصول تلاش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پیش دبستان و دبستان مهردکتر شاکری

کتاب کره زمین منتشر شد

دانش‌آموزان دبستان پسرانه مهر دکتر شاکری با هدایت کادر آموزشی یک کتاب خواندنی و جالب سرشار از مطالب علمی جدید درباره مسائل متفاوت کره زیبای زمین منتشر کردند.
تیمهای خلاق دانش‌آموزان دبستان مهر دکتر شاکری از پایه پیش دبستانی تا ششم هر کدام بخشی از کتاب کره زمین را سامان داده‌اند و با همکاری و مشارکت با یکدیگر یک کتاب به یاد ماندنی و مدرن را پدید آورده‌اند.
در کنار صفحات کتاب عکس بچه‌های خوشفکر و پرتلاشی را می‌بینیم که هر کدام نکته‌ای مهم و شنیدنی درباره کره زمین نوشته‌اند و ما را به جهان دانش میهمان کرده‌اند.
با ورق زدن این کتاب رنگی و مصور میتوان سفری خاطره‌انگیز به سراسر این کره خاکی داشت و از فراز ابرها گذشت و به ژرفای اقیانوسها شتافت و در کنار رودی قصه فرزانگی خواند و روشنی یافت.
در ۲۲۰ صفحه کتاب کره زمین شما علاوه بر تصاویر شفاف و مطالب علمی نو شاهد نوآوری دانش‌آموزانی بااستعداد هستید که یاد گرفته‌اند با هم و در کنار هم و البته با صبر و حوصله کار کنند تا اثری شایسته و امروزی خلق کنند.
به این ترتیب هم تاریخ فرهنگ بشری و هم جغرافیای گسترده این کره رنگارنگ را به روایت بچه‌های دبستان مهر دکتر شاکری خواهید خواند و البته از همه مهم‌تر درس همکاری و با هم بودن ، کوشش و امید را بار دیگر در کنار بچه‌های این دبستان پر مهر و مهربانی مرور خواهید کرد.